05.12

Спікери

Людмила Голинська, cтарша директорка з персоналу Carlsberg Ukraine
Людмила Голинська

Старша директорка з персоналу - Carlsberg Ukraine

Більше 20 років досвіду у сфері HR в таких компанія, як Sanofi, Nemiroff, "Медіа Група Україна" та ін.

Людмила закінчила Інститут Міжнародних Відносин Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка та здобула кваліфікацію магістерки міжнародного права та перекладача французької мови. Також отримала диплом французького державного університету Пантеон-Асса (Université Panthéon-Assas) з французького та європейського комерційного права, а в 2013 році закінчила програму Pre-MBA Бізнес Бізнес-школи МІМ.





Юлія Кірьянова

CEO з багаторічним досвідом корпоративного управління та стратегічних трансформацій у провідних бізнес-групах

Понад 8 років працювала у банківській сфері, охопивши всі ключові напрями діяльності. Має 15 років досвіду у трьох найбільших інвестиційно-промислових групах України, де відповідала за фінанси, стратегічне й операційне управління. Спеціалізується на структуризації складних угод, побудові бізнес-моделей і керуванні компаніями у понад 10 міжнародних юрисдикціях.





Сергій Жила

СЕО групи компаній «Асканія»

Група компаній об’єднує понад десяток різних бізнес-напрямів (вирощування троянд, виробництво соусів, нерухомість тощо).

Сергій має експертизу у побудові системної вертикально-інтегрованої структури бізнесу, формуванні ефективних команд та масштабуванні бізнесу в складних умовах.





Павло Вержбицький

Засновник та CEO групи компаній OPOS

Розвиває виробничі food tech-проєкти та стійкі ланцюги постачання інгредієнтів у харчовій галузі. Після 2022 року зосередився на розвитку інноваційних виробництв та інфраструктури, а також є співзасновником індустріального парку NOVO, створеного для підтримки експортного потенціалу українського агро- та фуд-бізнесу.

Має понад 15 років досвіду управління трансформаціями бізнесу та розвитку ефективних логістичних і партнерських екосистем в Україні.





Олексій Щербатенко

Співвласник та СЕО компаній IT-Enterprise та SmartTender

Має 15 років досвіду роботи в автоматизації бізнес-процесів та діджитал-трансформації великих і малих підприємств.





Роман Борисенко, Керівник дирекції з HR та корпоративного управління - АТ КБ Приватбанк
Роман Борисенко

Керівник дирекції з HR та корпоративного управління - АТ КБ "Приватбанк"

18 років на керівних посадах, у тому числі 6 років на посадах вищого керівництва. Практичний досвід формування стратегії, здійснення успішної трансформації та підвищення ефективності роботи організації. Лідерство в проектах змін, розвитку, оптимізації та підвищення ефективності. Впровадження міжнародних практик та досвіду в Україні. Впровадження практик комерційного сектору в державному секторі.

Досвідчений HR професіонал (побудова сучасної та ефективної моделі управління персоналом в компанії з нуля).

Досвід роботи: Райффайзен, НБУ, Нафтогаз, ПриватБанк.





Юлія Тітуренко, Директорка департаменту розвитку людського капіталу банку «Південний»
Юлія Тітуренко

Директорка департаменту розвитку людського капіталу банку «Південний»

Юлія присвятила банку 19 років своєї професійної кар’єри. За цей час здобула цінний досвід у напрямах міжнародного бізнесу, казначейства, стратегічного управління. У 2022 році очолила напрямок HR.

В основі її професійного підходу – переконання, що основою успішної компанії є люди. Саме підтримка, розвиток і залученість співробітників формують культуру, в якій хочеться працювати і зростати.





Катерина Залозних, Директорка департаменту з персоналу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Катерина Залозних

Директорка департаменту з персоналу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Закінчила Криворізький економічний інститут Київського національного економічного університету з дипломом магістра з міжнародної економіки зі знанням англійської та французької мов. Випускниця Києво-Могилянської бізнес-школи з кваліфікації «Майстерність управління людьми».

Має понад 13 років досвіду в HR. Почала свою кар’єру з позиції стажера, та успішно виросла до керівних посад.

З 2023 року очолює департамент з персоналу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Ключові досягнення:

- розроблені та втілені ініціативи, спрямовані на підвищення продуктивності праці та ефективності HR-процесів;
- впроваджені нові програми з навчання, розвитку та мотивації персоналу;
- реалізована система реінтеграції ветеранів до цивільного життя;
- переформатована система рекрутингу під воєнні реалії нестачі кадрів;
- створена екосистема взаємодії з навчальними закладами;
- впроваджені програми залучення молоді до кар’єри у металургії;
- розроблений та впроваджений унікальний проект дуальної освіти «Нова фабрика» за підтримки Міністерства освіти і науки України;
- очолює Корпоративний Університет АрселорМіттал Кривий Ріг.

Життєве мотто Катерини: «У житті немає нічого неможливого! Робіть неможливе, можливе зроблять і без вас 😊».





Поліна Карєліна, Директорка з управління персоналом - Нестле Україна
Поліна Карєліна

Директорка з управління персоналом - Nestlé в Україні та Молдові

Понад 15 років досвіду у стратегічному HR-менеджменті в різних георграфіях. Вона відповідає за HR стратегію та розвиток 5100 працівників у регіоні, включаючи фабрики, логістичні центри та офіси в Києві та Львові. Під її керівництвом з початку війни реалізовано низку трансформаційних програм, зокрема ініціативу Ukraine, WeCare — приклад людяності в дії: від евакуації та психологічної підтримки до реінтеграції ветеранів.

Поліна активно просуває теми ментального здоров’я, інклюзивності та розвитку молоді, вірячи, що турбота про людей — це інвестиція в майбутнє компанії. Її підхід — не шукати ідеальних, а допомагати людям ставати кращими — став основою HR-філософії Nestlé в регіоні.

Виступає на міжнародних HR-форумах, є менторкою для молодих лідерів і активно залучена до побудови партнерств між бізнесом, державою та громадянським суспільством.





Ірина Шеремета

Керівниця сервісу «Вчасно.Кадри»

Має 14 років досвіду в IT, з яких більшість часу присвятила розвитку продуктів для B2B-ринку.

У «Вчасно» пройшла шлях від директорки з маркетингу до керівниці сервісу «Вчасно.Кадри». Знає все про те, як поєднати потреби ринку з класним продуктом, адже понад 3 роки драйвить інновації в компанії.





Лідія Білас

Підприємиця, засновниця освітньої мережі MRIYDIY

Лідія має понад 20 років підприємницького досвіду, з них більше 11 років — в освітньому бізнесі. До його заснування близько 10 років обіймала посаду голови правління IDS Aqua Service, що входить до складу IDS Borjomi International.

Крім того, Лідія активно підтримує українську науку та культуру. З 2018 року Лідія Білас є головою Опікунської ради молодіжного симфонічного оркестру «INSO-Львів», а з 2021 року — сенаторкою Українського католицького університету.





Ольга Правільєва, HRD компанії ВіЯр
Ольга Правільєва

HRD компанії ВіЯр

Понад 20 років досвіду в HR та 15 років на керівних посадах.

Збудувала з «0» ефективно працюючу систему управління персоналом.

Причетна до побудови успішного українського бізнесу, який став лідером свого сегменту та виріс з гаража до понад 4500 працівників.

Балансує між постійними змінами, створенням системи та динамічним розвитком компанії (до +1650 працівників на рік).

Пишається своєю командою, в якій кожен зростає та максимально розкриває свій потенціал.

Створила Корпоративний Університет та екосистему навчання, де розвиток та знання є цінністю та внутрішньою мотивацією працівників.

Створила та розвиває унікальну корпоративну культуру, яка приваблює працівників своєю атмосферою та ставленням до людей.





Наталія Бабич, начальниця управління з рекрутингу та розвитку бренду роботодавця, UKRNAFTA
Наталія Бабич

Начальниця управління з рекрутингу та розвитку бренду роботодавця - UKRNAFTA

Експертка з побудови системного рекрутингу та онбордингу, залучення талантів та розвитку бренду роботодавця.

Досвід роботи 10+ років в управлінні персоналом, з них на керівних посадах 8+ років (5+ років в банківському секторі, 4+ роки в рітейлі, 5 років у енергетиці та нафтовидобутку).

Нагороди та відзнаки:

- Відзнака від NV Люди 2025 за вагомий внесок у майбутнє українок і відкриття нових можливостей для жінок в рамках програми #МожеКожна (2025 р.);

- ТОР-25 кращих роботодавців для молоді від Syud-Point (UKRNAFTA, 2025 р);

- Відзнака у рейтингу найкращих роботодавців України від NV та Odgers Ukraine (UKRNAFTA, 2025 р.);

- Премія від Delo.ua у рейтингу найкращих роботодавців (UKRNAFTA, 2025 р.);

- Премія від Delo.ua у рейтингу найкращих роботодавців у номінації «Ефективні рішення в управлінні» (UKRNAFTA, 2024 р.);

- Премія від MMR Employer branding «Eldorado вмикає крутозавтра» (2021 р.);

- Премія від GRC.ua HR-brand «Поможи тобі Бот» (2020 р.).





Олексій Петров, HRD компанії «Агромат»
Олексій Петров

HRD - «Агромат»

Має понад 15 років досвіду в управлінні персоналом. Працював у великих українських та міжнародних компаніях: "Київстар", "MULTIPLEX" та "SAT", де розробляв системи навчання, розвитку та стимулювання.

Є співзасновником проєктів "AI for HR" та "A&I Consult", фахівцець з впровадження інструментів штучного інтелекту. Сертифікований фахівець з методології Service Design та фасилітації.





Катерина Дробот, Експертка з брендингу роботодавця та співзасновниця спільноти Employer Branding Community
Катерина Дробот

Експертка з брендингу роботодавця та співзасновниця спільноти Employer Branding Community

Катерина експертка з брендингу роботодавця, співзасновниця спільноти Employer Branding Community та екс-кураторка Employer Branding курсу в Projector.

З 2010 року допомагає бізнесам знайти своїх людей, розвиваючи бренди роботодавця продуктових та аутсорсингових IT компаній. Співпрацювала з GlobalLogic, Innovecs та Intersog.

З 2021 року працює як консультантка та допомагає технологічним бізнесам ставати кращими роботодавцями для своїх людей.





Катерина Гвоздьова, Керівниця департаменту корпоративної культури, внутрішніх комунікцій та бренду роботодавця - «Сільпо»
Катерина Гвоздьова

Керівниця департаменту корпоративної культури, внутрішніх комунікцій та бренду роботодавця - «Сільпо»

У комунікаціях з 2005 року: різні ролі у різних сферах.

З 2017 року у фокусі внутрішні комунікації та бренд роботодавця. Переконана, що комунікації це не тільки про те, що, коли, як і кому, а й щоб що.

Два рази стрибала з парашутом без інструктора.





Олена Глінська

Керівниця напряму Talent Acquisition - МХП

Закінчила Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана в напрямі міжнародної економіки. Має понад 12 років досвіду у сфері HR, включно з аналітикою персоналу, побудовою систем підбору та HR-консалтингу.

Ключова експертиза:

- Побудова автоматизованої екосистеми рекрутингу;
- Розробка стратегій найму та EVP;
- Масовий підбір персоналу, робота з регіонами та брендом роботодавця;
- HR-аналітика, бюджетування та прогнозування потреб у персоналі;
- Оптимізація процесів і стандартизація HR-практик.





Тетяна Кіпіані, Керівниця з розвитку бренду роботодавця - Національний банк України
Тетяна Кіпіані

Керівниця з розвитку бренду роботодавця - Національний банк України

Ключові напрямки: HR стратегії, Human Capital, Цінності та корпоративна культура, Лідерство, Internal PR, реінтеграція ветеранів.

Має досвід роботи в телевізійній журналістиці. 2000-2007 працювала у сфері телекомунікації: контакт центр, директорка флагманського магазину компанії UMC, PR команда. 2007-2014 – директорка з навчання та розвитку в комерційному банку великої трійки. 2014-2023 телеком Vodafone Україна. Керівниця Департаменту з розвитку персоналу та корпоративних комунікацій. Зона відповідальності: розвиток управлінців, пошук талантів, корпоративні спільноти, корпоративні комунікації. Особливу увагу з 2020-го приділяє програмам Wellbeing, психологічному здоров’ю працівників, різноманіттю та інклюзивності, реінтеграції ветеранів. 2023-2024 HRD Work.ua. 2024-2025 HRD Superhumans.

«Рух у всіх розуміннях цього слова — мій життєвий принцип».





Віталій Жигура, Лідер напрямку L&D - мережа мультимаркетів Аврора
Віталій Жигура

Лідер напрямку L&D - мережа мультимаркетів Аврора

Досвід в навчанні 10 років, від бізнес тренера до лідера напрямку Learning & Development.

Створення навчального центру, інтеграція та запуск дистанційного навчання, провадження TWI (навчання на виробництві за LEAN методологією), розвиток напрямку талантів (Performance Review, оцінка ефективності співробітників та компетенцій, асесмент), створення бізнес симуляцій та гейміфікованих навчань.





Віталій Жигура, Лідер напрямку L&D - мережа мультимаркетів Аврора
Олексій Самульов

Власник Q-team.events і Questoria.ua






Ірина Гнутова, Співзасновниця - AI consult
Ірина Гнутова

Співзасновниця - AI consult

Понад 20 років досвіду в сфері управління персоналом. Працювала у великих національних компаніях Агромат, АЛЛО, Union group (Золотий вік, Срібна країна). З 2014 по 2019рр. робота в державному секторі: Адміністрація Президента України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України.





Тетяна Шерман, Директор з маркетингу та комунікацій - Академія ДТЕК
Тетяна Шерман

Директор з маркетингу та комунікацій - Академія ДТЕК

- 17 років на керівних позиціях у корпоративному бізнесі. Керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК.
- Функціональний та культурний досвід у роботі 5 країн. Адепт клієнтоорієнтованості. МВА, Магістр реклами та PR.
- За 10 років організації освітніх подій в Академії ДТЕК, Тетяна організувала навчання для 210 тисяч учасників українських та міжнародних компанії.
- Автор Першої Школи емоційного інтелекту в Україні та програми D.Client School.
- Керівниця програми «ESG: Sustainability Leadership Program».
- Нагороджена подякою в рамках проєкту «Освіта дорослих в Україні» за підтримки Інституту безперервної освіти ЮНЕСКО.






Володимир Малічевський, Екс ректор корпоративного університету Нова пошта, Ректор Відкритого корпоративного університету Da`Vinci
Володимир Малічевський

Екс ректор корпоративного університету Нова пошта
Ректор Відкритого корпоративного університету Da`Vinci

PhD, MBA. CMC, Lean Black belt.

Експерт з організаційного розвитку, бізнес тренер з менеджменту.






ПАРТНЕРИ